پرياپريا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

❀نینی های بهاری ❀

عکسی که خیلی دوسش داریم...

1390/9/14 16:52
نویسنده : مامان پارسا
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

یه عکس از فرشته های زندگیمون که خیلی دوسش داریم

دلیل دوست داشتنمونم بگیم...

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

دوست داشتن دل می خواهد نه دلیلقلب

  پارسا جان

اي هميشه جاودانه در ميان لحظه هايم ، غصه معنايي ندارد تا تو مي خندي برايم .

لبخند

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

این عکس و خیلی دوست دارم چون همه عکسات و دوست دارم

چون دوست داشتن تو دلیل نمی خواد. یه دل عاشق می خواد که من دارم

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

لبخند تو...

مبین نفسم

چشم تو لايحه ي روشن آغاز بهار          طرح لبخند تو پايان پريشاني ها

تنها دلیل دوست داشتنم: مادربودنم....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

پرياي نازم لبخند تو تمام آرزوهای منو هم از یادم میبره و هم خودش تمام آرزومه

 تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

علی

 

علی جونم من عاشقانه خودتو دوست دارم واسه همین تک تک عکسات برایم زیبا هستند

دوست دارم واسه اینکه عشق مادر و فرزند توصیف نا پذیره

نی نی من می پرستمت

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

طاها پسرم

تو ناتمام منی و بابا

 

با تو تمام میشویم

 

تو نیمه راه منی و بابا

 

با تو پایان را خواهیم دید

 

تو آرزوی منی و بابا

 

با تو به کام خواهیم رسید

 

تو هدف منی و بابا

 

تنها تو را مقصد میدانیم

 

آری مقصد ما تویی

قلب تویی تنها دلیل بودن ما  قلب

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

 دوسش دارم چون تو رو و تمام عکسات رو که هر کدوم منو یاد یه خاطره قشنگ از تو میندازه دوست دارم

ولی این یکی رو خیلییییییییییی دوستت دارم چون اولین نگاه تو به منه ، تو بیمارستان هیچ عکس تو اتاق نبود من بودم و تو .....منم با اون حال بی حالم دوربینو و برداشتم و اولین نگاه قشنگ تورو به خودم از پشت اون تخت شیشه ایی ثبت کردم

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکینایلیا

eshgh

من این عکستو خیلی دوست دارم نفسم...

فکر نمیکنم بتونم دلیلی برای دوست داشتن تو بیارم...

وقتی به چشای خوشگلت نگاه میکنم تمام دنیا مال منه و خوشحالم بی هیچ دلیلی!!!

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)